Hindustani
Zwiastun „Laal Singh Chaddha” z Aamir'em Khan-Kareeną Kapoor pojawi się podczas finału IPL?
Oczekiwanie, że Aamir Khan zrobi coś nieoczekiwanego, stało się normą na przestrzeni lat. Czy to eksperymentując z jego odrębnymi postaciami, ciekawymi tematami i nieszablonowymi pomysłami na promocję filmów, geniusz marketingu Bollywood lubi, aby wszystko było idealne i wkłada wiele przemyśleń w swoje strategie marketingowe i promocyjne swoich filmów. Nic dziwnego, że supergwiazda nakreśliła wielki, interesujący i wyjątkowy plan na premierę zwiastuna jego niecierpliwie oczekiwanego filmu „Laal Singh Chaddha”. 29 maja wszystkich entuzjastów krykieta i kina czeka wspaniała niespodzianka, ponieważ w dniu finału IPL zostanie wypuszczony zwiastun „Laal Singh Chaddha”! Źródło bliskie rozwojowi ujawnia:
„Kiedy jest to od Aamira Khana, musi to być wspaniałe i takie o którym nigdy wcześniej jeszcze nie słyszano. Zwiastun „Laal Singh Chaddha” zostanie uruchomiony 29 maja, w dniu finału IPL. Zarabiając na ferworze IPL, twórcy filmu bohatera Aamira Khana świadomie postanowili wypuścić zwiastun swojego filmu, ku zaskoczeniu fanów kina i krykieta."
„Po raz pierwszy w historii świata marketingu i reklamy publiczność będzie świadkiem uruchomienia promocyjnego materiału podczas tak dużej ceremonii krykieta na żywo. Zwiastun będzie transmitowany na żywo w telewizji Star Sports podczas drugiego strategicznego limitu czasu finałowego meczu, który odbędzie się 29 maja, tworząc rewolucję i nowy punkt odniesienia w świecie reklamy i marketingu. To pierwszy raz kiedy film będzie miał wielką premierę na światowej platformie telewizyjnej i w świecie sportu”, dodaje źródło.
Nie trzeba dodawać, że każdy ruch Aamira Khana jest dobrze zaplanowanym ruchem. Teraz, ponieważ spekuluje się, że supergwiazda po raz pierwszy zaprezentuje swój zwiastun „Laal Singh Chaddha” podczas finału IPL 29 maja, można powiedzieć, że jest to jeden z największych i niezwykłych posunięć każdego producenta w historia kina. Tymczasem piosenki z "Laal Singh Chaddha" podbiły serca fanów. Zarówno „Kahani”, jak i „Main Ki Karan?” to obecnie jedne z najpopularniejszych i najczęściej granych piosenek w Indiach.
Offline