Strony: 1
Hindustani
Zachęcające przesłanie Shah Rukha Khana w reklamie Cadbury dla lokalnych firm
Firmy z zapałem reklamują swoje produkty teraz gdy rozpoczął się sezon festiwalowy. Cadbury znane jest z tworzenia prowokujących do myślenia i empatycznych reklam na poszczególne święta i festiwale, i tym razem nie było inaczej. Podczas tego Diwali firma wyemitowała reklamę, w której Shah Rukh Khan był ambasadorem marki dla małych, lokalnych firm dotkniętych epidemią koronawirusa. W Internecie nowatorska koncepcja spotyka się z wieloma pozytywnymi opiniami.
Reklama, zatytułowana „Not Just a Cadbury Ad”, rozpoczęła się od głosu od lokalnych sprzedawców wyjaśniających jak bardzo wpłynął na nich wirus.
Reklama szybko stała się popularna, a sprytny ruch marki został doceniony przez opinię publiczną, która chwaliła wysiłki firmy mające na celu zachęcenie lokalnych firm.
Offline
Strony: 1