Ogłoszenie

Image and video hosting by TinyPic

#1 2007-12-19 19:26:43

 Sakina

Ekspert ds. muzyki bolly

Skąd: Piekary Śląskie
Zarejestrowany: 2007-04-29
Posty: 2141
Punkty: +58
Opis: Studia/Saathi/praca
Aktorka: Kajol
Aktor: Ajay Devgan i SRK
Duet: Devganowie / Kajol i SRK
WWW

Dzień dobry Bollywood!

Parę dni temu w programie ''Dzień Dobry TVN'' prowadzący ugościli gwiazdy megawidowiska ''Bharati''. Jeżeli nie mieliście okazji tego zobaczyć to więcej na ten temat możecie przeczytać i przede wszystkim zobaczyć TUTAJ

Offline

 

#2 2007-12-19 21:20:45

Svasti

Hindustani

Zarejestrowany: 2007-04-28
Posty: 16038

Re: Dzień dobry Bollywood!

Dzięki Nashnita !!! Ja wtedy Dzień Dobry tvn nie oglądalam bo musiałam pojechać na uczelnię, takze fajnie że to wynalazlas


https://66.media.tumblr.com/9b3bd323986c863ff17ad53044e3e992/tumblr_p6jn2iFCy41rqwz71o1_400.gifhttps://66.media.tumblr.com/37793d7ce5bdd1dda5051ac4bdacc187/tumblr_p6jn2iFCy41rqwz71o2_400.gif

Offline

 

#3 2007-12-19 21:32:55

 Sakina

Ekspert ds. muzyki bolly

Skąd: Piekary Śląskie
Zarejestrowany: 2007-04-29
Posty: 2141
Punkty: +58
Opis: Studia/Saathi/praca
Aktorka: Kajol
Aktor: Ajay Devgan i SRK
Duet: Devganowie / Kajol i SRK
WWW

Re: Dzień dobry Bollywood!

Nie ma za co
Oni potrafią zrobić nawet świetne show w zwykłym programie telewizyjnym Fajnie, że TVN zaczyna promować Bollywood. Dali to nawet jako temat dnia! Może mile odpowiedzą na naszą petycję

Offline

 

#4 2007-12-19 21:38:22

 milkaja

Hindustani

Skąd: ok. Łodzi
Zarejestrowany: 2007-08-29
Posty: 4643

Re: Dzień dobry Bollywood!

Tak świetnie Nashita bo ja też niestety programu nie oglądałam, ale szkoda że tak krótko pokazali. Jeszcze bym coś pooglądała. Oczywiście dosyć schematycznie przedstawili Bollywood: no jako cos duzego, pełnego przepychu, muzyki, tanca oraz kolorowego, a przecież Bollywood to nie tylko to ale i tak spoko że cos pokazali
Ja pamietam jeszcze jak kiedys był program, który Martyna Wojciechowska prowadziła w TVN jak podróżowała po róznych krajach azjatyckich, zapomniałam tytułu programu. W jednym z odcinków była w Bollywood, trochę wtedy pokazywali jak sie film produkuje, ale wtedy sie Bolly nie interesowałam i to była dla mnie jedynie ciekawostka. A teraz tak mysle ze fajnie by było to zobaczyc ponownie juz teraz i moze bym wiedziała jaki to film kręcili, może go juz oglądałam nawet Szkoda ze nie powtarzaja, ale moze kiedys

Ostatnio edytowany przez milkaja1 (2007-12-19 21:39:31)

Offline

 

#5 2007-12-19 21:48:23

 Sakina

Ekspert ds. muzyki bolly

Skąd: Piekary Śląskie
Zarejestrowany: 2007-04-29
Posty: 2141
Punkty: +58
Opis: Studia/Saathi/praca
Aktorka: Kajol
Aktor: Ajay Devgan i SRK
Duet: Devganowie / Kajol i SRK
WWW

Re: Dzień dobry Bollywood!

Ja jedynie jeszcze widziałam ten reportaż o ''Fanaa'' na TVP3.
No i 5 lat temu to widziałam też jeden reportaż w TV też chyba z kręcenia jakiegoś filmu. Nie wiedziałam wtedy nawet o czym mówią. Widziałam to bo przerzucałam programy i zostawiłam na chwilę ten program, bo widziałam że się wypowiada jakaś fajna babka. Tylko ten moment pamiętam. To była Kajol. No i pamiętam że (o dziwo) zachowywała się normalnie Wtedy też się seryjnie ''rzucili'' bo wypowiadała się gwiazda bolly. Być może wtedy jeszcze się ktoś wypowiadał, ale tego już nie pamiętam. Acha! I też na TVN leciało w 'Uwadze' chyba o Bollywood. Było to dość dziwne bo wtedy to był materiał o tym czy aktorki muszą chodzić do łóżka z twórcami filmów żeby dostać role...   No i wypowiadały sie polskie statystki o pracy na planie.

Offline

 

#6 2007-12-20 14:04:53

Madzix_Deva

Zaczyna się rozkręcać

2134092
Skąd: Katowice :D
Zarejestrowany: 2007-05-02
Posty: 789
Punkty: - 1

Re: Dzień dobry Bollywood!

Ja oglądałam i byłam taka szczęśliwa że jutro ich zobacze a tu psikus... i nie zobaczyłam.

Offline

 

#7 2007-12-20 19:03:52

 Sakina

Ekspert ds. muzyki bolly

Skąd: Piekary Śląskie
Zarejestrowany: 2007-04-29
Posty: 2141
Punkty: +58
Opis: Studia/Saathi/praca
Aktorka: Kajol
Aktor: Ajay Devgan i SRK
Duet: Devganowie / Kajol i SRK
WWW

Re: Dzień dobry Bollywood!

Ja już się pogodziłam z tym faktem. Co się będę przejmować? Przecież jeśli będę narzekać to i tak nic to nie zmieni... Strasznie mi żal, ale pocieszam się, że może jeszcze kiedyś będę miała okazję iść na takie coś

Offline

 

#8 2007-12-20 23:01:41

Svasti

Hindustani

Zarejestrowany: 2007-04-28
Posty: 16038

Re: Dzień dobry Bollywood!

Nashita napisał:

Ja już się pogodziłam z tym faktem. Co się będę przejmować? Przecież jeśli będę narzekać to i tak nic to nie zmieni... Strasznie mi żal, ale pocieszam się, że może jeszcze kiedyś będę miała okazję iść na takie coś

To strasznie głupio wyszło. Szkoda że ten koncert odwołali, a zwrócili Wam kasę?


https://66.media.tumblr.com/9b3bd323986c863ff17ad53044e3e992/tumblr_p6jn2iFCy41rqwz71o1_400.gifhttps://66.media.tumblr.com/37793d7ce5bdd1dda5051ac4bdacc187/tumblr_p6jn2iFCy41rqwz71o2_400.gif

Offline

 

#9 2007-12-21 12:09:20

 Sakina

Ekspert ds. muzyki bolly

Skąd: Piekary Śląskie
Zarejestrowany: 2007-04-29
Posty: 2141
Punkty: +58
Opis: Studia/Saathi/praca
Aktorka: Kajol
Aktor: Ajay Devgan i SRK
Duet: Devganowie / Kajol i SRK
WWW

Re: Dzień dobry Bollywood!

Tak.

Offline

 

#10 2007-12-21 12:17:05

Madzix_Deva

Zaczyna się rozkręcać

2134092
Skąd: Katowice :D
Zarejestrowany: 2007-05-02
Posty: 789
Punkty: - 1

Re: Dzień dobry Bollywood!

No to jak będzie takie coś to już bilety mam. Tak mi powiedzieli.. więc mam nadzieję, że dotrzymają słowa

Offline

 
Copyright © www.bollywood.pun.pl

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Łazy przedszkole Piła wodomierze wrocław zaproszenia-na-slub-recznie-robione.eu wynajem autobusów wielkopolska