Ogłoszenie

Image and video hosting by TinyPic

#1 2007-09-23 22:38:45

 milkaja

Hindustani

Skąd: ok. Łodzi
Zarejestrowany: 2007-08-29
Posty: 4643

Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

Natknęłam sie właśnie na bajeczny filmik na youtube - Making of Dard-E-Disco i po prostu sie zakochałam. Chyba będę go codziennie oglądać bo Shahrukh wygląda tu po prostu jak marzenie każdej kobiety....więc patrzcie i podziwiajcie wspaniałego King Khana:

Making of Om Shanti Om




Making of Dard-e-Disco - Część 1




Making of Dard-e-Disco - Część 2




Making of Dard-e-Disco - Część 3




Making of Deewangi Deewangi - Część 1




Making of Deewangi Deewangi - Część 2




Rewelacyjne są też wypowiedzi Farah, Shahrukha, Deepiki, Arjuna i innych. Można nawet zobaczyć dzieci SRK - warto obejrzeć

Ostatnio edytowany przez milkaja1 (2007-09-26 19:45:22)

Offline

 

#2 2007-09-24 10:51:59

Princess Kinia

Bollyamator

5293919
Zarejestrowany: 2007-06-04
Posty: 16
WWW

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

a tu foty... making of DDD

http://img515.imageshack.us/img515/8423/dedwithkids2ur2.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/9074/dedwithkids4az5.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/7331/dedwithkids5li1.jpg
http://img292.imageshack.us/img292/7695/11905495441cm0.jpg
http://img504.imageshack.us/img504/8666/pdvd017ol4.png

widziałyście jak ona na nim siedzi??

Ostatnio edytowany przez Princess Kinia (2007-09-24 10:54:00)


Lamha lamha armaano ki farmaaish thi... http://edytka1992.dl.interia.pl/nowasygnaturaom.gif
REGULAMIN - punkt 8b

Offline

 

#3 2007-09-24 17:47:26

 milkaja

Hindustani

Skąd: ok. Łodzi
Zarejestrowany: 2007-08-29
Posty: 4643

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

Princess Kinia napisał:

widziałyście jak ona na nim siedzi??

No cóż jak ma okazje to korzysta Wcale sie nie dziwię

Shahrukha dzieciaczki są naprawdę fajne, ale synek jak na razie to niezła chudzinka choć nieźle się zapowiada A córka też szczuplutka.

Ostatnio edytowany przez milkaja1 (2007-10-06 11:40:06)

Offline

 

#4 2007-09-25 23:03:50

Princess Kinia

Bollyamator

5293919
Zarejestrowany: 2007-06-04
Posty: 16
WWW

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

kolejna porcja making of dard-e-disco...

http://i210.photobucket.com/albums/bb71/KeLeBeKz/OSO/ded5-1.jpg
http://i210.photobucket.com/albums/bb71/KeLeBeKz/OSO/ded2-1.jpg
http://i210.photobucket.com/albums/bb71/KeLeBeKz/OSO/ded3-1.jpg
http://i210.photobucket.com/albums/bb71/KeLeBeKz/OSO/ded6-1.jpg


Lamha lamha armaano ki farmaaish thi... http://edytka1992.dl.interia.pl/nowasygnaturaom.gif
REGULAMIN - punkt 8b

Offline

 

#5 2007-09-25 23:50:45

 milkaja

Hindustani

Skąd: ok. Łodzi
Zarejestrowany: 2007-08-29
Posty: 4643

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

Ależ z tego Shahrukha gorrrrrrący "towar"

Offline

 

#6 2007-09-26 16:06:16

 najila

Bollymaniak

Zarejestrowany: 2007-05-02
Posty: 1947

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

ty jego syn ile on ma lat z 10 a takie mięśnie bedzie jak Hrithrik
Boskie jaki tatuś taki synek

Offline

 

#7 2007-09-26 17:14:41

Devi

Robi postęp

5843606
Call me!
Skąd: z domu
Zarejestrowany: 2007-08-16
Posty: 316
Aktorka: Rani, Kajol
Aktor: Shah Rukh, Mahesh
Duet: Abhi i John w Dostanie xD
WWW

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

A ja musze poczekać do 1 października bo na razie nie moge oglądać filmików
Nie wytrzymam ja chce to obejrzeć, a jeszcze bardziej po oglądnięciu zdjęć


http://img76.imageshack.us/img76/305/kopiathebest4507ye1.jpg The Best

Offline

 

#8 2007-09-26 19:43:03

 milkaja

Hindustani

Skąd: ok. Łodzi
Zarejestrowany: 2007-08-29
Posty: 4643

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

Devi napisał:

A ja musze poczekać do 1 października bo na razie nie moge oglądać filmików
Nie wytrzymam ja chce to obejrzeć, a jeszcze bardziej po oglądnięciu zdjęć

Nie załamuj sie Devi do 1 października juz blisko
A jeśli masz ochote obejrzec więcej zdjeć zwiazanych z Om shanti Om to wejdź na ten wątek:

http://bollywood.pun.pl/viewtopic.php?id=1168

ewelina2111 napisał:

ty jego syn ile on ma lat z 10 a takie mięśnie bedzie jak Hrithrik
Boskie jaki tatuś taki synek

Tak  niezłą ma juz klatę choc jeszcze troche za chudy, ale wyglada naprawdę nieźle jak na takiego dzieciaka.
Pozdrawiam!

Ostatnio edytowany przez milkaja1 (2007-09-26 20:00:24)

Offline

 

#9 2007-09-26 22:37:14

Princess Kinia

Bollyamator

5293919
Zarejestrowany: 2007-06-04
Posty: 16
WWW

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

nadal makig of D-E-D

http://img165.imageshack.us/img165/2060/dedmaking006sy8.jpg
http://img292.imageshack.us/img292/5927/dedmaking008by5.jpg
http://img443.imageshack.us/img443/3615/dedmaking023lp5.jpg
http://img443.imageshack.us/img443/9309/dedmaking025or6.jpg
http://img215.imageshack.us/img215/1607/dedmaking029qa9.jpg
http://img172.imageshack.us/img172/2015/dedmaking049tv4.jpg


Lamha lamha armaano ki farmaaish thi... http://edytka1992.dl.interia.pl/nowasygnaturaom.gif
REGULAMIN - punkt 8b

Offline

 

#10 2007-10-22 10:12:51

Monibuni

Wkręca się

6754593
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2007-09-10
Posty: 146
WWW

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

Offline

 

#11 2007-10-22 23:29:24

 milkaja

Hindustani

Skąd: ok. Łodzi
Zarejestrowany: 2007-08-29
Posty: 4643

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

Dzieki Monibuni, fajnie ze zamieścilaś linki do tych filmików, jak widzę z Ciebie juz prawdziwa fanka OSO, ale wcale sie nie dziwie

Offline

 

#12 2007-10-23 19:43:22

Monibuni

Wkręca się

6754593
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2007-09-10
Posty: 146
WWW

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

Nio ostatnio mnie jakoś nieżle pagalnęło jak wiekszość tutaj trafiających

PS na moim blogu zamieściłam już chyba 120 zdjęć z OSO m.in avatarki
które masz u siebie pozdrowionka i thanks milkaja1 for all good things on this forum

Offline

 

#13 2007-10-23 20:29:19

Devi

Robi postęp

5843606
Call me!
Skąd: z domu
Zarejestrowany: 2007-08-16
Posty: 316
Aktorka: Rani, Kajol
Aktor: Shah Rukh, Mahesh
Duet: Abhi i John w Dostanie xD
WWW

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

Bardzo Ci dziękuje, że na swoim blogu zamieściłaś te ciekawostki o O.S.O
Tylko na końcu pisze że premiera będzie na całym świecie to ciekawa jestem co z Polską czy będzie bo w to raczej wątpie


http://img76.imageshack.us/img76/305/kopiathebest4507ye1.jpg The Best

Offline

 

#14 2007-11-03 22:48:49

 milkaja

Hindustani

Skąd: ok. Łodzi
Zarejestrowany: 2007-08-29
Posty: 4643

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

Monibuni napisał:

Nio ostatnio mnie jakoś nieżle pagalnęło jak wiekszość tutaj trafiających

PS na moim blogu zamieściłam już chyba 120 zdjęć z OSO m.in avatarki
które masz u siebie pozdrowionka i thanks milkaja1 for all good things on this forum

Nie ma za co Monibuni Dopiero teraz twoja notkę zobaczyłam

A teraz pora na making of Ajab Si Wlasnie natknełam sie na youtube i od razu zamieszczam

Offline

 

#15 2007-11-04 10:44:21

 Sakina

Ekspert ds. muzyki bolly

Skąd: Piekary Śląskie
Zarejestrowany: 2007-04-29
Posty: 2141
Punkty: +58
Opis: Studia/Saathi/praca
Aktorka: Kajol
Aktor: Ajay Devgan i SRK
Duet: Devganowie / Kajol i SRK
WWW

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

CUDOWNE jest to z kręcenia ''Deewangi Deewangi'' !!!!
Kajol tak pięknie się wczuwa Na sam jej wątek patrze godzinami!!!
Wszystkie gwiazdy wyglądają super! Juz sie nie mogę doczekać!!!

Ostatnio edytowany przez Anjali003 (2007-11-04 11:07:48)

Offline

 

#16 2007-11-05 20:52:24

Monibuni

Wkręca się

6754593
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2007-09-10
Posty: 146
WWW

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

Fragmenty  Dhoom Taana

http://pl.youtube.com/watch?v=bMLUKBdgF … otusflower

Pojawiły sie nowe  zdjęcia z Deewangi ( na dole)

http://gallery2.vluvshahrukh.com/index.php?cat=77

pozdrowionka

Offline

 

#17 2007-11-06 13:50:53

 Sakina

Ekspert ds. muzyki bolly

Skąd: Piekary Śląskie
Zarejestrowany: 2007-04-29
Posty: 2141
Punkty: +58
Opis: Studia/Saathi/praca
Aktorka: Kajol
Aktor: Ajay Devgan i SRK
Duet: Devganowie / Kajol i SRK
WWW

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

Im dłużej patrzę na te wszystkie filmiki i stronki to tym bardziej nie mogę się doczekać filmu! Dobrze że premiera już w piątek!

Offline

 

#18 2007-11-06 21:54:50

Monibuni

Wkręca się

6754593
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2007-09-10
Posty: 146
WWW

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

A wie ktoś może gdzie SRK pojawi sie na premierze ? Mam na mysli w jakim mieście będzie  w piatek?

Offline

 

#19 2008-06-08 18:12:08

Lotri

Dobry dyskutant

1986107
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-26
Posty: 1740
WWW

Re: Making of, czyli jak powstał film Om Shanti Om

Przeglądam ten wątek i mam wrażenie, że to bardziej "Making of Dard-e-disco" niż "Making of OSO"
Filmiki wspaniałe, zdjęcia też.

Ostatnio edytowany przez Lotri (2008-06-08 18:12:31)

Offline

 
Copyright © www.bollywood.pun.pl

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
psychoterapia Piła wywrotka Piła wolne domki Mrzeżyno przewóz osób wielkopolska soudal wrocław