najila - 2007-05-31 18:35:56

Shah Rukh Khana został ambasadorem alkoholu wysokoprocentowego Diageo spółki Radico. Shahrukh reklamuje ich nowo wprowadzony na rynek deluxe whisky w Mumbai (Bombaj).

Na przyjęciu promocyjnym, SRK, w jego stylu nie do podrobienia zaczął wieczór od słów; "Kaun kambakht jeene ke liye pita hain? (Kto powiedział, że pijemy by żyć...)".

Jednak gdy SRK wprowadza na rynek coś nowego na rynek dużo nad tym myśli.

"Tak, jedna osoba lubi ten produkt druga nie, a ja chce zaspokoić potrzeby też tej drugiej osoby"-powiedział SRK.

"Dzieci nie powinny pić. Nawet jak dorosną. Ja też nie pije"-SRK powiedział. (i bardzo słusznie :D)

Od razu Shahrukh wyjaśnił-"To dziwne że to mówię, bo powinieneś używać produktu, który reklamujesz i udzielasz poparcia, ale ja nie mam żadnych skrupułów gdy mówię Nie pije". (ale pali za 10 ;))

"Faktem jest, że ten produkt jest dozwolony. I oni muszą go sprzedawać. Oni mogą być wyrzucenie z rynku, ale też mogą znowu zostać wrzuceni na rynek"-powiedział.

Shahrukh Khan jest mistrzem w sprzedawaniu produktów, reklamuje on wszystko od samochodów po napoje takie jak pepsi, ale po raz pierwszy będzie reklamował wysokoprocentowy alkohol.

Zgodnie z rzecznikiem spółki, SRK zagra kluczową rolę w reklamowaniu i sprzedawaniu; będzie w telewizji, na plakatach i na przekazach w powietrzu.

Źródła rynkowe twierdzą, że przedsiębiorstwo wyda około 200 milionów rupii na markieting, wliczając w to opłaty aprobaty za pomoc dla SRK.

SRK teraz udziela poparcia mnóstwu produktów, wliczając w to Hyundai Santro, Tag Heuer, Videocon i herbatniki Sunfeast.

Czas pokaże czy produkt reklamowany przez King Khana odniesie sukces kasowy czy nie.

Tłumaczenie przeze mnie... Wszystkie moje tłumacznia są chronione prawem autorskim  Wykorzystywanie tylko za moją zgodą.

z http://www.apunkachoice.com/scoop/bolly … 526-4.html