Gratuluję Hrithik. Provogue miała nosa do Niego - bo wygląda wprost genialnie.
Pięknie się Hrithik wyraził: "Jestem ostrożny w doborze marki, którą popieram, ponieważ chcę promować taką, w którą wierzę całym sercem."
Świetny filmik, w pierwszym ujęciu ta jego fryzurka przypomina mi fryzurę a la Elvis Prasley
Chyba najbardziej do twarzy mu w drugim ujęciu w tych loczkach
Gratuluję coraz większego rozwoju kariery No i zarabiania coraz lepszej kasy, bo wiadomo że promowanie marki wiąże się z odpowiednimi pieniędzmi
Zdjęcia widziałam i są super, Hrithik wygląda świetnie. W ogóle bardzo podoba mi się ta sesja Provogue, jest bardzo ciekawie zaaranżowana. Świetnie!
Hrithik nowym ambasadorem "Provogue"
Provogue wspina się na szczyt już 10 rok. Właśnie teraz marka odzieżowa pokazała ostateczne uderzenie dynamizmu i energii. Provogue jako pionierska marka mody była reklamowana przez Fardeena Khana i Saifa Ali Khana. Aktualnie współpracę nawiązała z supergwiazdą Bollywood, ikoną młodości – Hrithikiem Roshanem, który jest jej nowym ambasadorem. Ogłoszono to na konferencji prasowej w Mumbaju.
Hrithik Roshan jest główną postacią młodzieńczej marki. Kryje się w nim kwintesencja połączenia ducha i stylu a to sprawia, że idealnie pasuje do owej marki kandydującej do bycia najlepszą w dziedzinie „Styl i moda”. Provogue nakręciło nową kampanie reklamową z Hrithikiem, co pokazuje jej nowe oblicze. Z Hrithikiem jako nową twarzą marka stała się silniejsza i skierowała swoją uwagę na młode pokolenie konsumentów.
Ogłaszając tę wiadomość na wystawnym lanchu, Nikhil Chaturvedi, dyrektor naczelny Provogue powiedział: „Nie mógłbym być bardziej dumny witając Hrithika w rodzinie Provogue. Jego uwodzicielska i charyzmatyczna osobowość odzwierciedla ideę mody pokazywaną przez Provogue”.
Wyrażając swoją ekscytację Hrithik Roshan powiedział: „To przyjemność móc uczestniczyć w tak wspaniałej marce – w jej aktualnej odsłonie. Provogue jest marką, która dąży do ukazania innowacji, stylu i jakości. To marka która pokazuje nowe oblicze mody w Indiach. To dla mnie wielki przywilej, że mogę brać w tym udział. Jestem ostrożny w doborze marki, którą popieram, ponieważ chcę promować taką, w którą wierzę całym sercem. Jestem zachwycony swoją współpracą z pionierem indyjskiej mody”.
Nowa kampania Provogue dotyczy wprowadzania zmian w świecie. Brane są tu pod uwagę te atrybuty, które wpływają na zmianę. Bądź jej odwagą, nadzieją i chwałą. Zapewniając modzie zrobienie kolejnego kroku milowego nowa kampania oferuje następną nowość. Dlatego też inspiruje, ekscytuje i zaprasza indywidualności do „Bycia przemianą”, do której mają dążyć nowe Indie.
Mówiąc o współpracy z Hrithikiem Roshanem, Salil Chaturvedi, zastępca dyrektora naczelnego Provogue powiedział: „Hrithik symbolizuje wszystko to, co jest prezentowane przez Provogue. Jest ikoną młodości, twórcą trendu posiadającym niewiarygodne połączenie stylu i osobowości. Pasuje więc idealnie do naszej nowej kampanii”.
Zdjęcia z sesji zdjęciowej można zobaczyć tutaj
Kulisy sesji zdjęciowej
Źródło:
www.hrithikroshan.pun.pl
Tłumaczenie:
Jutrzenka